حرف از ته دل
  دلم چون سنگ میشود ،گاهی خودم ذره ذره غمبار میشوم ،گاهی از سختی نگاهش آسمانم تیره و بی رنگ میشود ،گاهی چنان من٫ مَنه‌ِ پر اشک‌میشود ک لحظه ای دلم برای خندهایم تنگ میشود ،تو آن نبودی ک
قالب وبلاگ
آرشيو
امکانات وب



RSS


POWERED BY
rozblog.COM
پیغام مدیر سایت
سلام دوست من به سایت حرف از ته دل خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







 

دلم چون سنگ میشود ،گاهی خودم ذره ذره غمبار میشوم ،گاهی از سختی نگاهش آسمانم تیره و بی رنگ میشود ،گاهی چنان من٫ مَنه‌ِ پر اشک‌میشود ک لحظه ای دلم برای خندهایم تنگ میشود ،تو آن نبودی که گفتی آسمانت بامن آبی کمرنگ میشود حال چرا خورشید ز آسمانم دمیده باتو گویی آسمان بی رنگ‌ میشود؛

#دنیا_خواجوی



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید

تاریخ : جمعه 16 اسفند 1398 نویسنده : mary l بازدید : 34

ارسال نظر
کد امنیتی رفرش



نام ارسال کننده: سینما در ماشین با ایرانتیک

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.
1399/03/13 || 0:06


مطالب گذشته
» شاید از اخلاقت خوشم نمیومد اما واقعا دوست داشتم! »» جمعه 16 اسفند 1398
» گاه گاهی.. »» جمعه 16 اسفند 1398
» همیشه میگفتم یه روز همه چی درست میشه ... »» جمعه 16 اسفند 1398
» با تو همه چی فرق داشت، »» جمعه 16 اسفند 1398
» ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم. »» جمعه 16 اسفند 1398
» مولانا »» جمعه 16 اسفند 1398
» شده حس کنی یه نفرو انقدر دوس داری »» جمعه 16 اسفند 1398
» نشود فاش کسی آنچه میان من و توست »» جمعه 16 اسفند 1398
» صنما گر بدی و گر نیكی »» جمعه 16 اسفند 1398
» ببينيد مولانا چه زيبا عشق رو معني كرده.... »» جمعه 16 اسفند 1398
آمار کاربران

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به حرف از ته دل مي باشد.

جدید ترین موزیک های روز



طراح و مترجم قالب

طراح قالب

جدیدترین مطالب روز

فیلم روز

حرف از ته دل